Ugrás a fő tartalomra

Ha a menny nem is fogad vissza 11.



11. fejezet
Péntek volt. És Ren tényleg nem jött be egész héten.
Én pedig bármennyire is örültem ennek a hét elején, most rá kellett jönnöm, hogy nagyon is hiányzik. Annyira, hogy a gondolataim lépten-nyomon visszavezetnek hozzá, akármit is csinálok. Minden R-hangra felkapom a fejem, a szoba bármely sarkába nézek, emlékek jutnak eszembe, és néha még érzem is, mintha itt lenne, és végigsimítana a karomon.
Hátborzongató. Még jó, hogy nincsenek konkrét hallucinációim.
Felálltam az asztaltól és megráztam a fejem, mintha ettől lerázhatnám magamról az emlékeket. Nagyon rég nem voltam ilyen sokáig távol tőle. Még mikor nem ismertem, és csak követtem, kétnaponta akkor is láttam. Ha nem is egészen közelről, de legalább tudtam, hogy minden rendben vele. Azóta pedig annyi minden megváltozott… én pedig elkezdtem egyre több után vágyakozni.
Nekem a szíve is kell.
Eszembe jutottam a saját gondolataim a csókunk után. Valóban… rettentő önző lettem.
Most pedig azt se bánnám ha épp utálna, csak láthassam végre…
Ez így nem megy. Képtelen vagyok dolgozni.
Elhatároztam, hogy lemegyek Bradhez, és megkérem, hogy ma hamarabb mehessek haza. Amúgy is elég haszontalan vagyok, alig két-három esettel végeztem, pedig egész nap benn ültem.
Persze Braddel azóta nem beszéltünk Renről, hogy megemlítettem neki a csókunkat. A tudós furcsán távolságtartó lett, amitől még kényelmetlenebbül éreztem magam a munkahelyen. Lassan már kísérletekre sem hívott le…
Bekopogtam Brad laborjának ajtaján.
- Gyere! – jött a tompa válasz, mire benyitottam. – Oh, te vagy az? – pillantott hátra, majd rögtön vissza is fordult az egyik kísérletéhez.
- Brad, szeretnék ma korábban hazamenni, ha lehetséges.
- Persze – felelte, hátra se nézve.
Már megint ez a nemtörődömség. Mi ütött Bradba, amitől ilyen távolságtartó lett? Korábban biztos megkérdezte volna, miért kérek ilyesmit. Bár… nem nehéz kitalálni. Valószínűleg már rég átlátott rajtam.
- Akkor én megyek is… Hétfőn találkozunk.
- Várj egy kicsit! – fordult végre meg. – Van itt egy csomag az e heti jelentéssel, amit el kéne vinnem Renhez, de mivel ma sokáig leszek bent… Szeretném, ha te vinnéd el.
- Én? – pislogtam. – Renhez? – a gondolatra hevesen kezdett el verni a szívem.
- Igen. Leírom a címet.
Meglepetten álltam, ahogy Brad a kezembe nyomta a csomagot meg a címet. Ez most komoly? Brad úgy küld Renhez, hogy tudja, hogy kerülöm? Mert persze hiányzik, de alapból én kezdtem el kerülni…
Azt akarja, hogy véget vessek neki.
Persze, hiszen Brad még mindig engem hibáztat Ren eltűnése miatt, ami rengeteg gondot okozott neki, hiszen szinte teljesen le kellett állnia a kísérletezgetéseivel. Eszembe jutott, amikor megpróbált felvidítani, és azt mondta, hogy én is hatással vagyok Renre. Ez még mindig képtelenségnek hangzott, de ha ő komolyan így gondolja, akkor nem fogja hagyni, hogy elmeneküljek ez elől. Végül is, Ren nélkül ő irányítja ezt az egész épületet. Ha szembeszállnék vele, az árulás lenne. Bármilyen apróságról is van szó…
- Értettem – suttogtam lesütött szemmel.
- Utána hazamehetsz – mondta Brad.
Hangjába visszatért az a keménység, amit egész héten hallhattam tőle. Megfogtam a csomagot, és elindultam az épületből kifelé.
Brad felhívhatta a portát, mert ez volt az első alkalom, hogy bármilyen figyelmeztetés nélkül ilyen korán elhagyhattam az épületet. Ezúttal már meg sem bámultak. Az itt dolgozó démonok kezdtek hozzászokni a jelenlétemhez. Bár beszélgetni még nem beszéltem senkivel Renen, Braden és a segítőjén kívül, de már idegen sem voltam a démonok számára. Ez valahogy jól esett. Mintha új családod kaptam volna… Leszámítva a tényt, hogy emellett a család mellett szüntelen fájdalom áramlik az ereimben. Mert számukra akárhogy is lecsökkent az angyali jelenlétem, számomra ők ugyanolyan erős jelenléttel rendelkező démonok maradtak. Ráadásul többen, együtt egy hatalmas épületben…
Ren utcáját nem volt nehéz megtalálni. Valamilyen oknál fogva, ő se lakott messze az épülettől, amiben dolgoztunk, bár jóval messzebb volt, mint az én lakásom, ami az alacsony rangú démonokat szállásolta el.
De a különbség a házak között összemérhetetlen volt. Rennek mintha egy kastélya lett volna, régies, mégis modern felszerelésekkel, halvány sárga színnel, és egy hatalmas kerttel díszelgett, míg a mi kis lakásaink alig két szobásak voltak.
Hirtelen ideges lettem mikor megéreztem a jelenlétét, de gyorsan összeszedtem magam, és megnyomtam a csengőt. Egy örökkévalóságig vártam az ajtó előtt, és már majdnem feladtam a várakozást, amikor hirtelen megmozdult a kilincs, és Ren jelent meg az ajtóban. Félmeztelenül. Vizes hajjal.
A látványtól annyira lefagytam, hogy azonnal elfelejtettem miért is jöttem. Ren csak egy pillantást vetett rám.
- Épp zuhanyoztam. Gyere be és várj meg az előszobában. – mondta, azzal hátat fordított és már ment is vissza a fürdőszobába, nyitva hagyva maga mögött az ajtót.
Jó pár másodpercig csak álltam az ajtóban, képtelen voltam megmozdulni, majd mikor magamhoz tértem, gyorsan hálát adtam az égnek, hogy nem ejtettem el a csomagot, amit magammal hoztam, és besiettem a házba.
Az előtér tágas volt, több szoba is nyílt belőle, meg egy folyosó. Volt egy emelet is, amire egy íves lépcső vezetett, én azonban a külső nappalinak vélt helység kanapéja felé vettem az irányt. Le kellett ülnöm, hogy összeszedhessem magam, de minden próbálkozásom kudarcba fulladt. A gondolataim újra és újra visszatértek a kidolgozott felsőtesthez, ami a szemem elé tárult, mikor kinyílt az ajtó. Még javában próbálkoztam a józan eszem visszahívásával, amikor Ren kilépett az egyik szobából, és egyenesen felém vette az irányt. A haja még mindig nedves volt egy kicsit, és egy törölköző lógott a nyakában. De legalább már volt rajta ing.
Gyorsan felpattantam és úgy éreztem magam, mint aki valami rosszat csinált, úgyhogy próbáltam minél hamarabb eltűnni a helyszínről.
- Ezt Brad küldi, a heti jelentés – hadartam gyorsan miközben felé nyújtottam a csomagot. – Azt mondta ma sokáig marad, ezért nekem kell elhoznom. Ez minden, szóval én mennék is… - kaptam fel a táskámat, de Brad elkapta a karom.
- „Ez minden”? – kérdezte gúnyosan, majd levetette magát a kanapéra, és engem is maga mellé húzott. – Egy hétig nem voltam benn a cégnél. Ennél részletesebb jelentést várok.
- De hát Brad mindent leírt… - kezdtem, de ahogy megláttam a szemeit, inkább befejeztem.
Ren összeszűkült szemekkel méregetett, miközben elkezdte kibontani a csomagot a jelentésekkel.
- Mi a helyzet a kísérletekkel? Még mindig lejársz hozzá tesztekért?
Ez meglepett. Már majdnem úgy hangzott, mintha érdeklődne irántam. Aztán eszembe jutott, hogy Brad kísérletei, és tudása, amit rajtam keresztül megszerezhet az angyalokkal kapcsolatban, csak Ren hatalmát növeli. Keserűen elmosolyodtam.
- Már nem gyakran – feleltem. – Bradnek megszaporodtak a feladatai az eltűnéseddel.
- Azt elhiszem – húzta gonosz mosolyra a száját. – Fogadok sokat panaszkodik emiatt.
Elmosolyodtam. Ren pontosan tudta, milyen nehéz most Bradnek, és ez olyan emberi reakció volt tőle, hogy magam is meglepődtem. Ugyanakkor meg is nyugodtam a közelében. Az eddigi szorongás, ami a távollétében végig kísértett, mintha nem is lett volna valóságos, mintha csak álmodtam volna. Most pedig, hogy újra itt volt, mellettem… a nyugalmat lassan a vágy váltotta fel. Nem felejtettem el mi történt legutóbb a csókunk után, és még mindig képtelen lettem volna beérni csupán a testi vonzalommal, mégis, ilyen hosszú idő után kétségbeesetten vágytam az érintésére.
- Ren… miért nem jöttél be a héten? – néztem rá.
- Más dolgom volt – forgatta a papírokat a keze között, majd felnézett. – Amihez neked semmi közöd nincs.
A szavai alig jutottak el hozzám, mikor megláttam egy vízcseppet, ami a hajáról csöppent le, végigfolyt a nyakán, és eltűnt a pólója alatt. Önkéntelenül is megnyaltam a számat, majd magamhoz térve elkaptam a tekintetem. Teljesen kiment a fejemből az előző kérdésem, és már azt se tudtam mi volt rá a válasz. Csak azt tudtam, hogy ha nem akarom, hogy a múltkori megismétlődjön, akkor minél távolabb kell maradnom tőle…
Ren egyik kezét rátette a kanapén pihenő kezemre, a másikkal pedig maga felé fordította az arcomat, és lágy csókot lehelt az ajkaimra. A hirtelen mozdulattól nem tudtam menekülni, de mihelyt egy kicsit is eltávolodott tőlem, eltoltam magamtól, és felpattantam a kanapéról. Ő azonban ugyanazzal a gyorsasággal mozdult és elkapta mindkét kezem.
- Miért akarsz ennyire elfutni? – kérdezte lángoló szemekkel.
- Engedj! – fordultam el, és próbáltam lerázni magamról. De a szorítása mintha vasból lett volna.
- Te épp annyira vágysz rám, mint én terád, nem igaz? – húzott közelebb. – Akkor mégis miért menekülsz előlem?
Meglepetten pislogtam rá.
- Te… vágysz rám? – kérdeztem, és rögtön eszembe is jutott az a délután, amikor közölte velem, hogy fejezzem be azt a furcsa varázslatot, ami miatt vonzódik hozzám. Pedig már akkor világosan megmondtam neki, hogy nincs ilyesmi különleges képességem.
- Ez elviselhetetlen. Egy hétig próbáltam távol maradni tőled, remélve hogy elmúlik a hatása, de mikor újra megláttalak, csak még erősebb lett. Fogalmam sincs hogyan csináltad, de semmi sem dühít jobban, mint amikor képtelen vagyok a munkámra koncentrálni – mondta halk, de szigorú hanggal.
A szavai teljesen ledöbbentettek, egyszerűen képtelen voltam elhinni, hogy ez az igazság. Bradnek igaza volt. Hatással vagyok Renre.
Aztán közelebb hajolt.
- Szóval nem fogok többé távol maradni tőled – suttogta, majd megcsókolt. A tűz ezúttal is édesen áramlott szét a testemben. – Talán elmúlik majd az érzés, ha lefekszem veled.
Ren a kanapéra fektetett, és hevesebben kezdett el csókolni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hakai 7.

 7. fejezet Mélyen beszívtam a hűvös éjszakai levegőt, amitől egy pillanatra elmúlt a fűző okozta fájdalom a mellkasomban. Elengedtem a herceg karját és odaléptem az erkély kerítéséhez, melyet az égfelé mutató hegyes fémkardok díszítettek. Lenéztem az udvarra. Akárcsak a kastély, most ez is sokkal jobban ki volt világítva, mint általában. Alaris mellém lépett, kezeit összekulcsolta maga mögött. Egyenes tartása olyan volt, mint az enyém. Ebben a pillanatban le se tagadhatta volna, hogy herceg. -           Kellemes az idő. – mondta. Bólintottam. -           Köszönöm, hogy kihívott. Jól esik a hűvös levegő. A herceg tekintete a cipőm felé fordult. -           Nem kényelmetlen? – kérdezte. -           Micsoda? Alaris visszafordult az udvar felé. -           Nem számít. Felejtse el. Elmosolyodtam. Tudtam, hogy a herceg értette. Szavak nélkül, pontosan tudja. Ha nemesnek születtél… Nem. Ha a királyi családba születtél, nincs olyan, hogy kényelmetlen. Csak szükséges és szüks

Hakai 8.

 8. fejezet Jobb kezemmel a hideg kerítésbe kapaszkodtam. A hátamba éles fájdalom nyilallt ahogy a kerítést díszítő hegyes kardok a bőrömbe fúródtak. Éreztem, hogy a ruhám elszakadt, mivel a fémkardok a bőrömet karcolták. Körbe néztem, és próbáltam keresni a veszély forrását. -           Mi értelme a jelenlétednek, ha képtelen vagy a feladatod elvégzésére?! – hallottam Alaris ingerült hangját. Megpróbáltam fókuszálni a sötétben, és megláttam a herceg előtt térdelő Wane alakját. -           Sajnálom, hercegem. Nem voltam elég gyors. -           A lassúságod a vesztünket is okozhatta volna! – kiáltotta a herceg, majd elindult felém. – Hercegnő, jól van? A herceg lába alatt ropogott valami. Lenéztem, és egy összetört üveg darabjait pillantottam meg. -           Mi történt? – kérdeztem. -           Egy borosüveg gurult le a tetőről. – felelte Alaris. – Elnézést kérek az iménti durva viselkedésemért, de ha nem lököm odébb, a hercegnő fejére esett volna. Jól érzi magát? Nem ese

Another World

Another World A tévé előtt ültem, és hallgattam a híreket. Nem ez az első alkalom, hogy beszélnek róla. Engem mégis hirtelen ért. A játék egyre népesebb lesz, az ezres kezdőlétszámhoz képest szinte hihetetlen, hogy már a százezrest közelíti. Ez viszont nem maradhat sokáig rejtve a világ más részei elől, hamarosan az újságírók is fel fogják kapni a hírt. Ha pedig ez megtörténik, a legendáról lassan lehull a lepel. Hiszen informátorokat nem nehéz találni... Csupán jó helyen kell keresni őket. Jake… csak nem leszel hamarosan az ellenségem? Keserűen elmosolyodtam, és felálltam a kanapéról. Anyám még nem ért haza, szerdánként késő estig dolgozik. Megszokta, hogy ilyenkor már nem talál ébren. Felmentem a szobámba és ledőltem az ágyamba. A játékhoz különös módon lehet csatlakozni. Fejpánt, sisak és két-két chipes pánt kell a csuklókra és a bokákra. A rendszer képes felmérni ezáltal az egész alakot, és arcot, majd ugyanúgy megjeleníti a testet a virtuális világban is. Mindenki