Ugrás a fő tartalomra

Érző komornyikom 5.



5.rész
Másnap kómásan keltem ki az ágyból. Iszonyú rosszul aludtam, ami ritkán fordul elő velem. Az ébresztőórám hangja sértette a fülemet, és csak még hangosabb lett, amikor a sikertelen lecsapás után a földre hullott és ott folytatta őrjítő hadjáratát.
Mikor felkeltem, hogy a helyére rakjam, lemehetett a vércukorszintem, mert egyszer csak elhomályosult a világ, és fekete pontok jelentek meg a szemem előtt.
Megpróbáltam kitisztítani a fejem, és a fürdőszobába kullogtam. Benyitottam, majd megálltam a tükör előtt, hogy alaposan szemügyre vegyem sápadt arcomat.
Csak ekkor vettem észre, hogy nem vagyok egyedül. A zuhanykabin kinyílt, és Jay nézett ki a párával borított helységből.
Akaratlanul is végigmértem.
Fekete fürtjei vizesen lógtak csillogó szemébe, kidolgozott felsőteste pedig fehéren derengett a fürdőszoba lágy fényében. Egy vízcsepp lassan elindult a hajáról, és végigfolyt a mellkasán. Aztán még lejjebb tévedt a szemem.
- Helena? – nézett rám mogyoróbarna szemeivel.
Oh, tényleg. Nem valami illedelmes dolog bámulni valakit, akin egy darab ruha sincs.
Elfordítottam a fejem.
- Sajnálom. Nem tudtam, hogy itt vagy – mondtam, azzal kimentem a helységből.
Mikor bezártam az ajtót már teljesen felébredtem.
Ez vajon elég bocsánatkérésnek? Mondanom kéne még valamit? Nem kellett volna elpirulnom és kiszaladnom a helységből?
De hát elhatároztam, hogy előtte nem játszom meg magam… Bár, ez elég extrém eset volt. Lehetséges, hogy ezzel annyira megsértettem az érzéseit, hogy elmondja a szüleimnek? Vagy talán fel is mond?
Problémás lenne, ha ezúttal a szüleim valaki hangosabbat küldenek, esetleg haza is jönnek. Akkor nem tudnám továbbra is tanulmányozni Jay viselkedését.
Bocsánatot kell kérjek. Ugyanakkor… mondtam neki, hogy hat és hét között én használom a helyiséget, nem?
Ránéztem az órára; 5:50. Oké, szóval nincs kifogásom.
Leültem az ebédlőbe, és megvártam, amíg ő is megérkezik.
Jay nem sokkal később meg is jelent, egy törölközővel a nyaka körül.
Felálltam és odamentem hozzá.
- Igazán sajnálom, amiért benyitottam. Elnéztem az időt – néztem a szemébe.
A fiú meglepetten nézett rám, majd elfordította a fejét.
- Nem történt semmi – felelte, majd nekiállt reggelit csinálni.
Akkor gondolom nem kell aggódjak. A srác nem tűnik kifejezetten megbántottnak. Hacsak nem rejti el úgy az érzelmeit, ahogy Korey hiszi velem kapcsolatban.
Végül úgy döntöttem nem hozom fel többször a témát, így a továbbiakban egyikünk sem szólalt meg.
- Vigyázz magadra – mondta, mikor kiléptem az ajtón, én pedig csak bólintottam.
Az lesz a legjobb, ha hagyom, hogy lassan elfelejtse az esetet. Nem kell nagy ügyet csinálnom belőle.

A suliban kivételesen nem sok esélyem volt beszélni Abby-vel, mert aznap az osztályunk két dolgozatot is írt. Így a szünetben többnyire tanultak, vagy puskát írogattak az asztalukra. Abby sem volt kivétel.
- Hé Helena! Szerinted innen látszik? – mutatott a tolltartója alá rejtett írásra.
- Egy kicsit tedd odébb… várj.. így! Tökéletes!
- Ez nem fair. Te még csak meg se próbálsz csalni, úgyis megkapod a legjobb jegyeket – nézett rám panaszosan.
- Hehe – nyújtottam ki rá a nyelvem. – Mert egy zseni vagyok! – tettem színpadiasan a csípőmre a kezem.
- Persze, te tökkelütött, ha te zseni vagy, én a polgármester – csapott fejbe a füzetével.
Az órák lassan teltek, és Abby másról sem akart beszélni a szünetben, mint a dolgozat kérdéseiről. Így a tervemet csak a negyedik óra után tudtam érvényesíteni.
- Abby? – néztem rá apró barátnőmre.
- Hm? – nem volt túl jó a kedve, mióta rájött, hogy több hibát is vétett a legutolsó történelem dolgozatban, de beszélnem kellett neki Korey-ról. Mielőtt Korey beszél neki rólam.
Bár a fiú mostanában felénk se nézett. Mondjuk kivételesen Ray sem. Biztos ők is a saját eredményeikkel vannak elfoglalva.
- Szerintem… valami nem stimmel Korey-al – mondtam rejtélyesen hunyorogva a fiúk felé.
- Hogy érted ezt? – kapta fel a fejét Abby.
- Nem tudom, csak… az az érzésem, hogy nem az, akinek mutatja magát – folytattam a színjátékot.
- „Akinek mutatja magát…”? Miről beszélsz, Helena?
- Igazából… a múltkor láttam, amint egy lány rohan ki az egyik teremből. Akkor történt amikor itt maradtam, hogy leadjam a házi dolgozatom. Nem sokkal utána Korey lépett ki ugyanabból az osztályból vigyorogva. Szerintem valami nem stimmel a sráccal…
Így van. Az este alaposan átgondoltam a dolgokat, és arra jutottam, a legjobban akkor tudom megóvni a barátnőmet a bajtól, ha a személyes élményeim helyett egy külső nézőpontot veszek fel, és úgy mesélem el a történetet. Így talán sikerül kiváltanom Abby ellenszenvét Korey iránt.
De nem jártam sikerrel.
Abby megvonta a vállát.
- Nem csodálom. Korey-nek sok lányt kellett már visszautasítania. A lányok meg hajlamosak túlreagálni ezt.
- Ezt úgy mondod, mintha te nem reagáltál volna ugyanígy, ha téged utasított volna vissza – jelent meg Ria a hátunk mögött.
- Én emelt fejjel viselem a kudarcot – vigyorgott rá Abby.
- Hallgatóztál? – kérdeztem a lánytól.
- Ha közterületen vitatjátok meg a dolgaitokat, az nem számít hallgatózásnak. Amúgy sem mondtál semmi újat, szöszi. Korey valóban nap mint nap utasít vissza lányokat.
- Ezt úgy mondod mintha örülnél neki.
A lány elvigyorodott.
- Hát persze, hogy örülök. Korey többé már nem leli örömét a folytonos barátnő-váltogatásban. Hamarosan megunja, és visszatér hozzám.
- Visszatér? – emelkedett meg egy oktávval Abby hangja. – Te jártál Korey-el??
Ria lenézően nézett rá.
- Látszik, hogy semmit se tudsz róla. Te nem vagy méltó hozzá – mondta, azzal hátat fordított nekünk és visszament a táskájához. Hosszú, világosbarna haja incselkedve lobogott a hirtelen mozdulattól.
Abby rákvörös lett. Ezúttal a dühtől.
- Megfojtom – fortyogott.
- Abby…
- Kitépem az összes haját és megkopasztom!
- Abby.
- Még hogy Korey visszatér hozzád! Azt lesheted!
- Abby!
- Mi van?! – fordult felém dühödten.
- Korey még sosem tért vissza olyanokhoz, akikkel korábban már járt – mondtam neki csendesen.
- Ez komoly? – meredt rám egy pillanatra.
Én halkan bólintottam és szomorúan néztem Ria után.
- Az ő vágya már sosem teljesülhet.

Mikor az utolsó óráról is kicsengettek, Abby kétségbeesetten rohant oda hozzám.
- Helena! Tudom, hogy ez nagy kérés, de a szünetben beszéltem a szüleimmel, és azt mondták, hogy ha a következő töri dogám nem lesz minimum négyes, akkor nem mehetek el a Bajnokságra! Nem szurkolhatok Korey-nek! Pedig tudod, hogy kifejezettem engem kért meg, hogy menjek! Helena, muszáj ott lennem!
Átöleltem és lágyan megütögettem a hátát.
- Szóval…  - húzódott el. – Gondot okozna ha ma átmennék…? Mivel te úgyis olyan jó vagy mindenben, gondoltam segíthetnél…
Általában nincs gondom az ilyen helyzetekkel, azonban Abby-nek még nem beszéltem Jayről. És nem akartam, hogy túl nagy ügyet csináljon belőle. Viszont… Abby egy normális lány. Vagyis végre megtudhatom, hogy kellett volna mindvégig viselkednem Jayyel.
- Persze, semmi gond – feleltem mosolyogva.
- Juppí!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hakai 7.

 7. fejezet Mélyen beszívtam a hűvös éjszakai levegőt, amitől egy pillanatra elmúlt a fűző okozta fájdalom a mellkasomban. Elengedtem a herceg karját és odaléptem az erkély kerítéséhez, melyet az égfelé mutató hegyes fémkardok díszítettek. Lenéztem az udvarra. Akárcsak a kastély, most ez is sokkal jobban ki volt világítva, mint általában. Alaris mellém lépett, kezeit összekulcsolta maga mögött. Egyenes tartása olyan volt, mint az enyém. Ebben a pillanatban le se tagadhatta volna, hogy herceg. -           Kellemes az idő. – mondta. Bólintottam. -           Köszönöm, hogy kihívott. Jól esik a hűvös levegő. A herceg tekintete a cipőm felé fordult. -           Nem kényelmetlen? – kérdezte. -           Micsoda? Alaris visszafordult az udvar felé. -           Nem számít. Felejtse el. Elmosolyodtam. Tudtam, hogy a herceg értette. Szavak nélkül, pontosan tudja. Ha nemesnek születtél… Nem. Ha a királyi családba születtél, nincs olyan, hogy kényelmetlen. Csak szükséges és szüks

Hakai 8.

 8. fejezet Jobb kezemmel a hideg kerítésbe kapaszkodtam. A hátamba éles fájdalom nyilallt ahogy a kerítést díszítő hegyes kardok a bőrömbe fúródtak. Éreztem, hogy a ruhám elszakadt, mivel a fémkardok a bőrömet karcolták. Körbe néztem, és próbáltam keresni a veszély forrását. -           Mi értelme a jelenlétednek, ha képtelen vagy a feladatod elvégzésére?! – hallottam Alaris ingerült hangját. Megpróbáltam fókuszálni a sötétben, és megláttam a herceg előtt térdelő Wane alakját. -           Sajnálom, hercegem. Nem voltam elég gyors. -           A lassúságod a vesztünket is okozhatta volna! – kiáltotta a herceg, majd elindult felém. – Hercegnő, jól van? A herceg lába alatt ropogott valami. Lenéztem, és egy összetört üveg darabjait pillantottam meg. -           Mi történt? – kérdeztem. -           Egy borosüveg gurult le a tetőről. – felelte Alaris. – Elnézést kérek az iménti durva viselkedésemért, de ha nem lököm odébb, a hercegnő fejére esett volna. Jól érzi magát? Nem ese

Another World

Another World A tévé előtt ültem, és hallgattam a híreket. Nem ez az első alkalom, hogy beszélnek róla. Engem mégis hirtelen ért. A játék egyre népesebb lesz, az ezres kezdőlétszámhoz képest szinte hihetetlen, hogy már a százezrest közelíti. Ez viszont nem maradhat sokáig rejtve a világ más részei elől, hamarosan az újságírók is fel fogják kapni a hírt. Ha pedig ez megtörténik, a legendáról lassan lehull a lepel. Hiszen informátorokat nem nehéz találni... Csupán jó helyen kell keresni őket. Jake… csak nem leszel hamarosan az ellenségem? Keserűen elmosolyodtam, és felálltam a kanapéról. Anyám még nem ért haza, szerdánként késő estig dolgozik. Megszokta, hogy ilyenkor már nem talál ébren. Felmentem a szobámba és ledőltem az ágyamba. A játékhoz különös módon lehet csatlakozni. Fejpánt, sisak és két-két chipes pánt kell a csuklókra és a bokákra. A rendszer képes felmérni ezáltal az egész alakot, és arcot, majd ugyanúgy megjeleníti a testet a virtuális világban is. Mindenki