Ugrás a fő tartalomra

Hakai 4.5

4.5 fejezet

Wane a meredek lejtésű tetőn állt, és onnan figyelte az elhaladó őröket. Mikor azok hátat fordítottak neki, átkúszott a másik oldalra, majd eggyel lentebb ereszkedett. Egészen lement az első emeletig, majd végigfutott a tető szélén, aztán lelapult. Ismét megvárta, míg pár őr elhalad. Óvatos léptekkel folytatta az útját. Aztán meghallott valamit, és megtorpant.

-         Mégis hova megy ilyen állapotban? Azonnal vissza kell jönnie! – hallotta egy asszony kiáltását.

-          A hercegnő mellett a helyem. – felelte Vi.

Wane tisztán látta, ahogy a testőr kisétál a gyógyítók szobájából. Jobb kezét a kézfejétől egészen a válláig kötések borították. Az arcát nem látta, de a férfi biztos volt benne, hogy ugyanazt a fennkölt magabiztosságot látná, mint amit a délután is.

-     Azt már nem! A hercegnőnek vannak más őrei is. – a gyógyító elkapta Vi sebesült karját, mire a nő felszisszent.

-          De hát… - próbált ellenkezni, de az asszony a szavába vágott.

-    A délutáni felelőtlenségének hála a sebe elfertőződött. Ha nem pihenteti, akár az egész karját is elveszítheti! Komolyan mondom… egy magához hasonló tapasztalt katona, hogy eshetett le egy fáról pont a sérült karjára?

Wane kuncogott. Gyorsan a szája elé kapta a kezét, hogy tompítsa a hangot. Vi azonnal az ég felé fordította a fejét, de Wane az árnyékban rejtőzött. A nő nem láthatta meg.

-        Indulás vissza, kisasszony! – folytatta a gyógyító. – Ma este ne is gondoljon arra, hogy megjelenik azon a bálon!

Azzal az asszony megragadta a testőr ép karját és visszahúzta a szobába. Wane szemmel kísérte a karcsú nőt, ahogy beletörődve a sorsába követi az asszonyt. Sötétszőke haja szinte világított az éjszakában. Wane nem értette, hogy nézhette valaha férfinek a makacs testőrt.

Mikor a nő eltűnt a szeme elől, Wane ismét megindult a tetőn. Ahogy közeledett a bálterem felé, egyre hangosabban hallotta a pengetős hangszerek játékát, és az emberek beszédének zaját. Leugrott a tetőről, majd végig rohant a sötét folyosón. Aztán felkapaszkodott egy oszlopra, majd felugrott az bálterem felől nyíló erkélyre. A termet egy sötét függöny választotta el a hideg éjszakától. Wane közelebb lépett, majd beosont a terembe amikor senki sem volt a közelben. A bálterem teljes fényáradatban úszott, ami szinte bántotta a férfi szemét. Mindenhol előkelő ruhába öltözött nemesek beszélgettek és ittak egymással. Senkinek nem tűnt fel a jelenléte.

Felkapott egy üveget egy közeli asztalról, majd ahogy jött, elindult visszafelé. Gond nélkül túljutott az őrökön, és rövid időn belül már ismét a tetőn volt. Felmászott a legmagasabb emelet oldalára, majd leült a tartóoszlopok szélére. Maga elé vette az üveget és foggal ráharapott a kupakra, hogy levegye.

-          Wane. – hallatszott egy suttogás az éjszakában.

Wane megtorpant.

-          Wane. – hallotta ismét.

A testőr visszatette a kupakot az üvegre, majd ismét felállt. Végig csúszott az emelet érdes oldalán, majd átugrott egy másik szárny tetejére. Átbukfencezett egy gerenda alatt és egy ablakpárkány lapján landolt. Széthúzta a szobát takaró függönyöket, aztán beugrott a szobába, és a közepén féltérdre ereszkedett.

-          Hercegem. – vigyorgott Alaris hercegre.

-          Mi az ott a kezedben, Wane? – kérdezte a férfi.

A testőr felemelte a kezében lévő üveget.

-          Ezt önnek hoztam. Minőségi bor a minőségi bálról. – kacsintott.

-          Beosontál, csak hogy ellopj némi alkoholt? A bálon úgyis korlátlan mennyiségben fogyaszthatsz.

-          Eh? Úgy érti nekem is mennem kell? – vágott egy grimaszt Wane.

-          Te vagy a testőröm, nem igaz?

-          És mégis kitől védjem meg a herceget? Az Önt körbe rajongó hölgyektől? – forgatta a szemét.

A herceg elmosolyodott, majd levett egy kupát a szekrényéről és a testőr felé nyújtotta. Wane félmosolyra húzta a száját, majd teletöltötte a herceg poharát.

-          Egészségedre. – emelte magasra poharát Alaris, majd mindketten inni kezdtek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hakai 7.

 7. fejezet Mélyen beszívtam a hűvös éjszakai levegőt, amitől egy pillanatra elmúlt a fűző okozta fájdalom a mellkasomban. Elengedtem a herceg karját és odaléptem az erkély kerítéséhez, melyet az égfelé mutató hegyes fémkardok díszítettek. Lenéztem az udvarra. Akárcsak a kastély, most ez is sokkal jobban ki volt világítva, mint általában. Alaris mellém lépett, kezeit összekulcsolta maga mögött. Egyenes tartása olyan volt, mint az enyém. Ebben a pillanatban le se tagadhatta volna, hogy herceg. -           Kellemes az idő. – mondta. Bólintottam. -           Köszönöm, hogy kihívott. Jól esik a hűvös levegő. A herceg tekintete a cipőm felé fordult. -           Nem kényelmetlen? – kérdezte. -           Micsoda? Alaris visszafordult az udvar felé. -           Nem számít. Felejtse el. Elmosolyodtam. Tudtam, hogy a herceg értette. Szavak nélkül, pontosan tudja. Ha nemesnek születtél… Nem. Ha a királyi családba születtél, nincs olyan, hogy kényelmetlen. Csak szükséges és szüks

Hakai 8.

 8. fejezet Jobb kezemmel a hideg kerítésbe kapaszkodtam. A hátamba éles fájdalom nyilallt ahogy a kerítést díszítő hegyes kardok a bőrömbe fúródtak. Éreztem, hogy a ruhám elszakadt, mivel a fémkardok a bőrömet karcolták. Körbe néztem, és próbáltam keresni a veszély forrását. -           Mi értelme a jelenlétednek, ha képtelen vagy a feladatod elvégzésére?! – hallottam Alaris ingerült hangját. Megpróbáltam fókuszálni a sötétben, és megláttam a herceg előtt térdelő Wane alakját. -           Sajnálom, hercegem. Nem voltam elég gyors. -           A lassúságod a vesztünket is okozhatta volna! – kiáltotta a herceg, majd elindult felém. – Hercegnő, jól van? A herceg lába alatt ropogott valami. Lenéztem, és egy összetört üveg darabjait pillantottam meg. -           Mi történt? – kérdeztem. -           Egy borosüveg gurult le a tetőről. – felelte Alaris. – Elnézést kérek az iménti durva viselkedésemért, de ha nem lököm odébb, a hercegnő fejére esett volna. Jól érzi magát? Nem ese

Another World

Another World A tévé előtt ültem, és hallgattam a híreket. Nem ez az első alkalom, hogy beszélnek róla. Engem mégis hirtelen ért. A játék egyre népesebb lesz, az ezres kezdőlétszámhoz képest szinte hihetetlen, hogy már a százezrest közelíti. Ez viszont nem maradhat sokáig rejtve a világ más részei elől, hamarosan az újságírók is fel fogják kapni a hírt. Ha pedig ez megtörténik, a legendáról lassan lehull a lepel. Hiszen informátorokat nem nehéz találni... Csupán jó helyen kell keresni őket. Jake… csak nem leszel hamarosan az ellenségem? Keserűen elmosolyodtam, és felálltam a kanapéról. Anyám még nem ért haza, szerdánként késő estig dolgozik. Megszokta, hogy ilyenkor már nem talál ébren. Felmentem a szobámba és ledőltem az ágyamba. A játékhoz különös módon lehet csatlakozni. Fejpánt, sisak és két-két chipes pánt kell a csuklókra és a bokákra. A rendszer képes felmérni ezáltal az egész alakot, és arcot, majd ugyanúgy megjeleníti a testet a virtuális világban is. Mindenki