Ugrás a fő tartalomra

Ha a menny nem is fogad vissza 4.

Ha a menny nem is fogad vissza
4.rész



Nem tudom mire kellett volna számítanom. Titkos alagutak, sötét sikátorok, rejtélyes, romos házak. Mégsem stimmelt egyik sem. Egy modern luxusház. Ide vezetett a démon, miután ma reggel felébredtünk. Vagyis, miután ő ébredt fel. Én alig aludtam valamit.
- Üdvözlöm újra itthon, Noran uram. Brian úr érdeklődött sikerült-e véghezvinnie már a feladatot… Meglehetősen érdekes vendéget hozott magával, uram. – fordította felém a tekintetét a lakájnak kinéző alak. – Talán elfelejtette, de ebbe a házba angyaloknak tilos a belépés.
- Nyugi Floyd. Ez az angyal a szolgám. Briannal meg majd beszélek.
- Elnézést, de attól tartok nem értettem jól. A szolgája?
- Jah. Szeretném, ha felírnád a nekem dolgozók listájára. Amy-nek hívják. És most mennünk kell. – mondta, azzal megfogta a kezem, és továbbindult.
Azonban Floyd sem hagyta magát. Elkapta a másik kezem, és visszarántott.
- Uram! Az angyal nem mehet magával! – jelentette ki majd egészen közel húzott magához. – Engedje, hogy eltávolítsam.
Kész káosz volt a fejemben. Sejtettem, hogy a démonok nem olyan elfogadóak, és felkészültem a támadásukra is, de ez a szituáció teljesen megdermesztett. Olyan régóta nem voltam más emberek, vagy élőlények közelében, hogy fogalmam sem volt, hogy reagáljak a démon Ren felé intézett kérésére. Mindenesetre kirázott a hideg attól, ahogy kesztyűs kezeivel magához húzott. Ki nem állhattam az érintését.
Bár a démoni kisugárzásából ítélve, meglehetősen nagyobb volt az ereje, mint az első démonomnak, de Renét meg sem közelítette. Tehát számomra nem volt ellenfél.
Hatalmas robbanás hallatszott, ahogy a lakáj nekicsapódott a recepciós pultnak. Szilánkok záporoztak mindenfelé a padlóra. Az előszoba megtelt démonokkal, akik rögtön felém fordították a fejüket, ahogy megérezték a jelenlétemet. Úgy tűnik, tényleg jelentősen csökkenhetett a kisugárzásom, ha csak most vették észre az angyal jelenlétét egy démonokkal teli helyen. Én ugyanis éreztem őket. Mindegyiket.
Megfordultam, és a földön fekvő lakáj felé vettem az irányt. Lépteim alatt csak úgy ropogtak az üvegszilánkok.
- Szóval el akarsz távolítani? Engem? – kérdeztem 10 évnyi gyűlölettel a szavaimban. Amely leginkább magamnak szólt. – Egy hozzád hasonló gyenge démonnak még csak esélye sem lehet ellenem. És mégis, Te akarsz eltávolítani?
A démon gyilkos tekintettel méregetett, de nem ugrott nekem. Lassan felállt. Én pedig folytattam.
- Elárultam az angyalokat! –néztem körbe a teremben. A gondolat annyiszor fordult meg a fejemben, hogy immár ki tudtam mondani. Bár még így is fájt. – Többé nem tartozom nekik semmivel. A démonok oldalán folytatom a harcot – jelentettem ki.
Csönd. Iszonyú csönd. Semmi reakció sehonnan. Még Ren is némán állt, és engem figyelt. Aztán valaki elkezdett tapsolni. Egyetlen démon közeledett felém a tömegből, kezeit újra és újra vészjóslóan összecsapta.
- Bravó! – szólalt meg. – Egy áruló angyal. Mondd csak Ren, megkaphatom a kísérleteimhez?
- Tégy, amit akarsz. – jött a válasz, majd Ren elfordult és továbbment.
- Ren! – ordítottam utána. – Azt mondtad veled maradhatok! Hé!
A démon megállt és hátrafordult.
- Azt mondtam „kövess”. Sosem mondtam, hogy garantálni fogom a biztonságod. Már nem az angyalok között vagy. – azzal magamra hagyott.
Pedig az előbb még a kezem is megfogta…
Új rajongóm győzedelmesen rám mosolygott.
-          - Az enyém vagy. – suttogta, majd ő is megfogta a kezem, hogy magával vigyen.
Az ő érintésétől viszont iszonyodtam. A levegő kavarodni kezdett körülöttem, ahogy immár tudatosan élénkítettem meg az angyali jelenlétem.
-          - Hol van Ren irodája? – kérdeztem vészjóslóan lassan.
-          - Gondolod van esélyed ellenem? – mért végig a férfi.
Most én is szemügyre vettem. Alacsonyabb volt nálam, fekete haja a vállára omlott, egyenes orra volt, és türkizkék szeme előtt szemüveget viselt. Fehér köpenye tudós alkatnak mutatta.
De a démoni jelenléte még Renénél is erősebben sugárzott a bőréből. Esélyem sem lett volna vele szemben, ha harcra kerül a sor.
Megadóan lehajtottam a fejem.
-          - Engedj, hogy kövessem Rent.
Értetlenül pillantott rám.
-           - Miért vagy ennyire a megszállottja? Talán megölt valaki számodra ellenségeset? Vagy megmentette egy barátod életét? Mi köt ennyire hozzá?
Lesütöttem a szemem.
-           - Engem mentett meg.
 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hakai 7.

 7. fejezet Mélyen beszívtam a hűvös éjszakai levegőt, amitől egy pillanatra elmúlt a fűző okozta fájdalom a mellkasomban. Elengedtem a herceg karját és odaléptem az erkély kerítéséhez, melyet az égfelé mutató hegyes fémkardok díszítettek. Lenéztem az udvarra. Akárcsak a kastély, most ez is sokkal jobban ki volt világítva, mint általában. Alaris mellém lépett, kezeit összekulcsolta maga mögött. Egyenes tartása olyan volt, mint az enyém. Ebben a pillanatban le se tagadhatta volna, hogy herceg. -           Kellemes az idő. – mondta. Bólintottam. -           Köszönöm, hogy kihívott. Jól esik a hűvös levegő. A herceg tekintete a cipőm felé fordult. -           Nem kényelmetlen? – kérdezte. -           Micsoda? Alaris visszafordult az udvar felé. -           Nem számít. Felejtse el. Elmosolyodtam. Tudtam, hogy a herceg értette. Szavak nélkül, pontosan tudja. Ha nemesnek születtél… Nem. Ha a királyi családba születtél, nincs olyan, hogy kényelmetlen. Csak szükséges és szüks

Hakai 8.

 8. fejezet Jobb kezemmel a hideg kerítésbe kapaszkodtam. A hátamba éles fájdalom nyilallt ahogy a kerítést díszítő hegyes kardok a bőrömbe fúródtak. Éreztem, hogy a ruhám elszakadt, mivel a fémkardok a bőrömet karcolták. Körbe néztem, és próbáltam keresni a veszély forrását. -           Mi értelme a jelenlétednek, ha képtelen vagy a feladatod elvégzésére?! – hallottam Alaris ingerült hangját. Megpróbáltam fókuszálni a sötétben, és megláttam a herceg előtt térdelő Wane alakját. -           Sajnálom, hercegem. Nem voltam elég gyors. -           A lassúságod a vesztünket is okozhatta volna! – kiáltotta a herceg, majd elindult felém. – Hercegnő, jól van? A herceg lába alatt ropogott valami. Lenéztem, és egy összetört üveg darabjait pillantottam meg. -           Mi történt? – kérdeztem. -           Egy borosüveg gurult le a tetőről. – felelte Alaris. – Elnézést kérek az iménti durva viselkedésemért, de ha nem lököm odébb, a hercegnő fejére esett volna. Jól érzi magát? Nem ese

Another World

Another World A tévé előtt ültem, és hallgattam a híreket. Nem ez az első alkalom, hogy beszélnek róla. Engem mégis hirtelen ért. A játék egyre népesebb lesz, az ezres kezdőlétszámhoz képest szinte hihetetlen, hogy már a százezrest közelíti. Ez viszont nem maradhat sokáig rejtve a világ más részei elől, hamarosan az újságírók is fel fogják kapni a hírt. Ha pedig ez megtörténik, a legendáról lassan lehull a lepel. Hiszen informátorokat nem nehéz találni... Csupán jó helyen kell keresni őket. Jake… csak nem leszel hamarosan az ellenségem? Keserűen elmosolyodtam, és felálltam a kanapéról. Anyám még nem ért haza, szerdánként késő estig dolgozik. Megszokta, hogy ilyenkor már nem talál ébren. Felmentem a szobámba és ledőltem az ágyamba. A játékhoz különös módon lehet csatlakozni. Fejpánt, sisak és két-két chipes pánt kell a csuklókra és a bokákra. A rendszer képes felmérni ezáltal az egész alakot, és arcot, majd ugyanúgy megjeleníti a testet a virtuális világban is. Mindenki